Foglalási szabályzat

Kedves Vendégünk!



Amennyiben még nem volt festve a hajad, mindenféleképpen szükséges egy allergiatesztet elvégezni, amit mi csinálunk meg neked az időpontod előtt 48 órával.
Egyes szolgáltatásunkhoz a konzultáció elengedhetetlen azért, hogy számodra a tökéletes megoldást megtaláljuk, felmérjük az igényeidet és ezek alapján árkalkulációt készítsünk. Amennyiben a konzultáció végén időpontot foglalsz, előleget kérünk (5-10 ezer Ft), természetesen ez majd a végösszegből levonásra kerül.
Amennyiben az időpontodat 24 órán belül mondod le ebben az esetben a foglaló nem jár vissza, ha korábban mondod le, akkor természetesen visszafizetjük Neked!
Ha 2 szer előfordul, hogy 24 órán belül mondod le az időpontodat vagy esetleg el sem jössz és nem szóltál, onnantól kezdve csak előre fizetéssel tudsz nálunk igénybe venni szolgáltatást és a lemondott szolgáltatás árát a következő alkalommal felszámoljuk!

Késés:
Mindenkinél előfordulhat, hogy közbenjön „ egy kis csúszás” ez maximum 10 percet jelenthet nálunk,Mivel csapatunk időbeosztása szoros, ezért ennél több késés a minőségi munka rovására megy, ezenfelül a torlódás miatt a többi vendég is nehéz helyzetbe kerül.
10 perces késés után amennyiben nem tudjuk a munkát elvállalni, a lefoglalt szolgáltatás értékének 50%-át felszámoljuk!
Kétszeri 10 perc utáni késés esetén, a legközelebbi időpontfoglaláskor előre kérjük a teljes szolgáltatás díját.
Amennyiben a lefoglalt időpontra nem jössz el és ezt semmilyen formában nem jelzed Nekünk, akkor a következő alkalommal a korábban lefoglalt szolgáltatás díját is felszámítjuk!

Lemondás-Módósítás:
Amennyiben lemondani vagy módosítani szeretnéd a megbeszélt időpontodat, ezt is megteheted a visszaigazoló levélben található gomb segítségével vagy telefonon.
Megköszönjük, ha a választott időpont előtt 24 órával megtörténik a lemondás vagy az időpont módosítása, így van még időnk másik vendég részére kiadni a korábban foglalt időpontot.
Ha 24 órán belül történik a lemondás, akkor a szolgáltatás díjának 50%-át felszámoljuk készenléti díjként! Kérjük megértésedet, mert csapatunk kiesett idejét és bevételét így tudjuk némileg kompenzálni.
A készenléti díjat következő alkalommal fogjuk felszámítani!
Közös érdekünk, hogy időben érkezz, mert csak így tudjuk az általad előre jelzett szolgáltatást tökéletes minőségben elvégezni. 
Garanciák:
A szolgáltatástól számítva 3 napod van jelezni felénk ha valamivel nem vagy elégedett! Akár telefonon vagy e-milen vagy messenger üzentben tudod ezt megtenni.
Ha a szalonban elégedett voltál a hajszíneddel de hazaérve mást tapasztalsz, nyugodtan hívj minket, átbeszéljük mi lehet a probléma és megkeressük rá a legjobb megoldást!
Amennyiben valamilyen hibát fedezel fel,( a legjobbakkal is megesik) nyugodtan jelezd felénk ,természetesen kijavítjuk!
A tudásunkat sok tanulással szereztük, ezek a mi a szellemi termékeink, ezért nem áll módunkban a hajszín recepteket megmondani Neked ahogy egy bűvész sem árulja el a titkait!:)
Hozott anyagokkal nem dolgozunk, kivételt képez ez alól valamilyen fejbőr probléma esetén speciális gyógysampon!
Póthaj festésével vágásával nem dolgozunk, ez a fodrászatnak egy speciális ága amiben mi nem vagyunk jártasak, így kérlek ezzel ne keress minket!

Szeretnénk felhívni figyelmedet, hogy az árak az árlistában foglalt konkrét szolgáltatásokra vonatkoznak! Ezektől eltérő munkák a végleges árat befolyásolhatják. Foglalásod csak abban az esetben érvényes, ha azt visszaigazoltuk valamilyen formában (pl. e-mail, telefon)

Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!